0 ريال 0

درون گرایی و برون گرایی در آبادانی کشور (گزیده ای از نوشته ها و سخنرانی های نویسنده در زمینه های عمران، شهرسازی، آمایش سرزمین و چیدمان منطقه ای )

درون گرایی و برون گرایی در آبادانی کشور (گزیده ای از نوشته ها و سخنرانی های نویسنده در زمینه های عمران، شهرسازی، آمایش سرزمین و چیدمان منطقه ای )

معرفی به دوستان

توضیح مختصر

این کتاب در برگیرنده شماری از مقالاتی است که نویسنده طی سال های زندگی دانشگاهی و حرفه ای خود نوشته و در مجلات تخصصی و روزنامه ها درج شده اند. دامنه موضوعی این مقالات، حول محورهای تخصصی و حرفه ای نویسنده، ترکیبی است از مهندسی عمران، شهرسازی و برنامه ریزی منطقه ای و آمایش سرزمین.

نویسنده در سال 1340 با مدرک فوق لیسانس مهندسی راه و ساختمان، در رشته مهندسی عمران از دانشگاه پلی تکنیک تهران_دانشگاه امیرکبیر کنونی_فارغ التحصیل شد. او دوره های کارآموزی خود را در سال های 1338 و 1339 زیر نظر هنرمندترین مهندسان معمار ایران و شرکت های مشهور یونانی و اسکاندیناوی، در پروژه های نمونه و برجسته ای چون آرامگاه خیام در نیشابور، طرح توسعه فرودگاه اصفهان و پروژه های راهسازی استان های کرمانشاه و کردستان گذرانید. نویسنده پس از چهار سال کار در طرح های راه سازی و آبرسانی شهری، برای ادامه تحصیل به ایالات متحده آمریکا رفت. تحصیل در دانشگاه واشنگتن در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا همراه با فعالیت های حرفه ای در سطوح بین المللی از با ارزش ترین دستاورد های نویسنده است. جزئیات این دستاورد ها در نخستین کتاب از مجموعه سه جلدی، تحت عنوان «هشتاد سال تکاپو» در سال 1396 به چاپ رسیده و در دسترس علاقمندان قرار دارد.  ر

مقالات نویسنده که برخی از آنها نیز برنده جوایز مطبوعاتی شده اند، در مجموع حاصل تجربیات و تلاش های وی در طول شصت سال زندگی دانشگاهی و حرفه ای  او است. همچنین تنوع تحصیلی و تجربی، این امکان را به نویسنده داده است که نظرات خود را در دامنه گسترده ای از مهندسی ساختمان تا شهرسازی و برنامه ریزی کشوری در چارچوب اصول آمایش سرزمین و همکاری های منطقه ای، و نیز سیاست های جهانی که بر این امور تآثیر می گذارند، بیان نماید.



وضعیت: موجود
500,000  ريال

مولف:

دکتر احمد عظیمی بلوریان


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

592


نوبت چاپ:

1


شابک:

9789643179472


تیراژ:

500


سال چاپ:

1396

نظر شما در مورد این کتاب


نام:*
ایمیل:*

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:*
*
متن:*